Залучення дітей до юридичних досліджень через гру

В МістоГрай ми натрапили на нещодавно опубліковану статтю під назвою «Удосконалення юридичних досліджень: зразки та найкращі практики», де автор розумно пояснив юридичні дослідження та їх важливість, надаючи детальну інформацію про процес, найпоширеніші проблеми та можливі рішення, а також витрати, пов’язані з процесом дослідження.

Щоб зробити процес обговорення та дослідження більш цікавим і веселим не лише для дітей, а й для дорослих, ми розробили кілька активностей, які відтворюють ідею пошуку рішень через дослідження, цього разу включаючи ігровий елемент. Залучення, яке обіцяють ці активності, є не лише приємним, але й освітнім, поєднуючи навчальний досвід з грою.

Хоча поєднання цих двох елементів навчання не є зовсім новою концепцією, те, що ми зробили, це зробити ще один крок вперед. Наша стаття описує, як дослідження було розбито на ігрові елементи, які дитина може виконувати для покращення свого навчання, тому акцент був зроблений саме на способах, якими структурування процесу та процедура дослідження можуть бути інтегровані в ігри, щоб зробити їх більш інтерактивними.

Активності:

  • Дослідження в Інтернеті: Працюючи паралегалами, ми розуміємо, що одним з основних компонентів юридичних досліджень є доступність інформації. Щоб відтворити це в цікавий і веселий спосіб, який заохочує вашу дитину вчитися, ви можете створити просту гру пошукової системи на своєму комп’ютері. Ось кроки: Гра має на меті перевірити здатність вашої дитини зосереджуватися на конкретних термінах, розпізнавати релевантність інформації та відповідно категоризувати інформацію. Це проста активність, яку ми зробили більш цікавою, додавши творчий елемент через ‘дослідницьку гру’, коли вона поєднується з попереднім дослідженням в Інтернеті, пов’язаним з ‘кімнатою втечі’.
  • Кімната втечі: Цифрова грамотність є підкомпонентом цифрової компетентності, яка навчає дитину використовувати технології для отримання та редагування інформації, а потім комунікувати цю інформацію новим і захоплюючим способом. Щоб застосувати переваги цієї концепції, ви можете створити навчальні зони, кожна з яких обладнана комп’ютером для завершення дослідження в Інтернеті. Потім ви можете побудувати гру навколо дослідження, де результати кожного дослідження в Інтернеті слугують підказкою для розгадування загадки, поставленої в наступній навчальній зоні. Коли дитина проходить через кожну навчальну зону, її заохочують вирішувати проблеми, аналізуючи інформацію через дослідження. Кожна зона представляє можливість для них застосувати навички, пов’язані з цифровою грамотністю, роблячи процес приємним. Ці активності дозволяють вам взаємодіяти з вашою дитиною та стимулювати їх когнітивний розвиток, роблячи процес ще більш приємним. Ідея полягає в тому, щоб поєднати інтерактивність, пов’язану з іграми, з навчальним процесом, щоб розвивати дитину всебічно.

Однак метою цієї статті не було навчити дітей юридичним дослідженням або захоплюватися ігровим елементом у навчанні новим речам, а заохотити вас отримувати задоволення та взаємодіяти з вашою дитиною в розумних, але захоплюючих активностях, які збагачують їх навчальний досвід. Згідно з детальним посібником на всебічних зразках юридичних досліджень, він містить захоплюючі ідеї для активностей, щоб взаємодіяти з вашою дитиною, сприяючи навчанню та дослідженню їхніх інтересів.